Faceți căutări pe acest blog

luni, 4 aprilie 2011

Arta

        Am sa incep direct fara alte introduceri , pentru ca apoi ma lungesc in idei si nu e bine.
       Am sa vorbesc despre un tip de 17 ani ( care l.am descoperit acum ceva timp din "greseala") absolut EXTRAORDINAR !
       Numele lui este Fredo si pot afirma ca il iubesc pentru talentul sau si pentru ceaa ce face ( mi-ar fi placut sa pot si eu ! ).
      "Tanarul geniu" lucreaza de obicei in creion si face desene in relief de o exactitate de apreciat . Operele sale m.au lasat cu gura cascata cum se zice (m.au marcat) .Are o tehnica proprie si interesanta , adesea folosind mai multe coli de hartie aduse (in majoritatea cazurilor) la un unghi de 90 de grade , realizand astfel mai bine acea iluzie optica de real ( desenele ies din pagina).
        Iata cateva din lucrarile sale:









 

Un comentariu: