Faceți căutări pe acest blog

duminică, 24 iulie 2011

Asa... ca de moment..

       Asta : 
         
          pentru ca sunt fericita
          pentru ca ma plictisesc din ce in ce mai putin
          pentru ca duc o viata mult prea dramatica ( nu sunt singura :)) )
          pentru ca e vara ( si vreau sa treaca mai repede)
          pentru ca altii pleaca la mare
          pentru ca nu am somn
          pentru ca vreau un mega frappe <3
          pentru ca am energie
          pentru ca vreau miercuri la piscina si nu merge nimeni
          pentru ca rad
          pentru ca mi.am rupt o unghie urat (dureros)
          pentru ca a trecut ploaia
          pentru ca ascult dnb
          pentru ca afara "ii" frig
          pentru ca nu mi.am facu patu'
          pentru ca Haulica Isabela doarme
          pentru ca ... ma dor ochii
                                                     !!!...




        
                                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu