Faceți căutări pe acest blog

marți, 16 august 2011

Asa ca de vacanta

      

                    Aa    ..si.. sunt portocalie.... oarecum .. e mai mult spre culoarea naturala... mai strident spre radacina si mai inchis spre varfuri ( total pe dos ) .. dar sunt fericita .am facut o schimbare .nu radicala cum mi.as fi dorit ..dar e ceva..
                    Am primit multi de "iti sta mai bine ca inainte "( 70 %).. cativa de "iti sta super" ..(20 %)..apoi " mhm nu e mare diferenta "( 7%) ...dar si .."ar trebui sa te transferi la rugina"=> :| !.. ( restul de 3 % ) ..
                                ... pentru cei ce nu si.au dat seama sau nu sunt in cunostinta de cauza .. m.am VOPSIT ! ..:-??
     

                   Si lasand toata chestia asta la o parte ... VREAU sa inceapa scoala... !! da chiar imi doresc asta ...pur si simplu ..e  PLICTISITOARE  vacanta asta ... cu exceptia catorva zile .... m.am plictisit teribil ... imi propusesem o multime de "chestii"... dar mai e si lenea care ...#-o..



         

genial...







     

Un comentariu: